Prekių gražinimas ir garantija

GARANTIJA Dvigubo pjovimo mediena yra gendantis produktas ir ją rekomenduojama panaudoti per 30 dienų, nuo pirkimo dienos. Džiovinta ir obliuota medieną rekomenduojama laikyti sausoje gerai vėdinamoje vietoje. kad mediena negestu. Perdirbtos medienos gaminiams taikoma kokybės garantija. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Pirkėjas turi teisę grąžinti ar pakeisti prekes, vadovaudamasis LR Civilinio kodekso taisyles, 6.22810 str. 2. Prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

 Tokias prekes Pirkėjas gali grąžinti ar pakeisti ne vėliau nei per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos. Tokiu atveju Pirkėjui grąžinama visa už grąžintas prekes sumokėta jų kaina arba prekė keičiama analogiška. Pirkėjui negrąžinamos ir nekompensuojamos tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas. Už prekes, kurios grąžinamos laikantis šiame punkte numatytų sąlygų, Pirkėjo sumokėti pinigai yra grąžinami ne vėliau nei per 14 darbo dienų nuo Pirkėjo grąžinamų prekių pristatymo Pardavėjui dienos.

Prekės išvaizda pavaizduota nuotraukoje gali 100% neatitikti prekės realios išvaizdos.

Pirkėjas negali grąžinti tokių prekių, kurių grąžinimo galimybės nenustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

Grąžinant ar keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

  • grąžinant ar keičiant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo-keitimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke.

 

Kilus ginčui galima kreitis prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainė www.vvtat.lt – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr//